Sunday, February 17, 2008

一坡接一坡

部落格有点荒废了 今天进来灌灌水 今天读到星州的周刊,知道有一种文字叫安尚秀体,由一个叫安尚秀的韩国人创造,它的主要特征就只是在每个汉字中间加上一个句号,以便吸引他人的注意。 所以我也在这里试一试: 大。家。好,小。的。最。近。辞。职。了 我。将。会。在。三。月。份。到。新。加。坡。去。上。班 所。以。这。一。篇。我。称。之。为。一。坡。接。一。坡: 吉。隆。坡。到。新。加。坡 我。不。知。到。是。不。是。因。为。自。己。也。是。赴。往。新。加。坡。工。作。的。关。系,所。以。有。那。股。感。应 还。是。真。的。很。多。大。马。人。最。近。都。去。新。加。坡。工。作 身。边。听。到。许。多。朋。友,或。朋。友。的。朋。友,或。亲。戚。的。孩。子。朋。友。等。等。都。去。新。加。坡。工。作 我。不。清。楚。为。何。突。然。听。到。那。么。多。人。南。下。狮。城 不。过 当。我。去。到。那。儿,我。还。是。会。常。上。来。部。落。格。留。言 当。然。主。题。就。会。是。倾。向。于。比。较。我。熟。悉。的。两。坡 吉。隆。坡。新。加。坡 哈。哈 搞。不。好,我。的。部。落。各。主。题。也。得。改。去。坡。坡。相。望 (感觉安尚秀体蛮乱的)

1 comment:

Anonymous said...

uh.. good text..

Related Posts with Thumbnails